loading

вул. Текстильна, 28 Ч, ТРЦ "Подоляни",  тел: 067-311-79-06 деталі  
 

tehnoprostir (067) 311-79-06 (096) 2000-959
Telegram (099) 2000-959 (063) 2000-959
[email protected] Графік роботи Call-центру: пн.-нд. з 09.00 до 19.00
Ноутбуки
Телефони,
планшети
Комп'ютери, мережеве обладнання
Оргтехніка,
витратні матеріали та канцелярія
ТВ, Аудіо, Фото, Відео
Побутова техніка
Відеонагляд
та охорона
Все для дому

Gembird MUS-GU-01

0
Оцінка: 0 /5
USB
Немає в наявності
Код: 266035
  • доставка Новою Поштою 

  • безкоштовна доставка до пунктів самовивозу з магазину

  • оплата при отриманні і після перевірки товару

  • повернення або обмін протягом 21 дня

  • кредит можна оформити на точці видачі

  • SMS повідомлення про стан замовлення

Знайшли помилку?
Будь ласка, повідомте нам про це — виділіть курсором текст та натисніть Ctrl+Enter.

Виробник може змінювати характеристики і комплектацію товарів. Магазин за це відповідальності не несе.

  • Misha Ivanyk Misha Ivanyk 26.07.2015 20:52
    Доброго дня. Я купив у вашому магазині (у місті Тернопіль, "ТРЦ Подоляни" магазин "Техно простір"), 11.06.2015 мишу Gembird MUS-GU-01 USB, серійний номер 8716309082815, товарний чек **повідомлю при потребі**, за 152 гривні. Приїхав додому, та побачив що колесо прокрутки прокручує замість 1 разу - 3, оскільки я не з тернополя, приїхав у магазин я тільки черз декілька днів (до одного тижня). Звернувся до продавця з цією проблемою, він перевірив і відправив мене до касира, касир теж перевірив та відправив мене до адміністратора. Адміністратор (вона) розмовляв по телефону (як я зрозумів з "подружкою") хвилин з 10-15, за цей час до мене ніхто не підходив. Коли адміністратор звільнився, ще раз перевірив мишку, і сказав що не може повернути гроші, потрібно відправити в сервісний центр на діагностику, на умові того (мені побіцяли), що після двох тижнів мені повернуть гроші, і через два тижні мені зателефонують. Пройшло два тижні, до мене ніхто не зателефонував, я звернувся сам до магазину, вони сказали що гроші ніхто вертати не буде, а відадуть нову та "порвана упаковка" (упаковка мишки була запаяна, дістати мишку, не пошкодивши упаковку - неможливо). Сказали приїхати забрати в четвер, я купив білет на четвер, після обіду зателефонували до мене знову з магазину, і сказали щоб я приїхав в пятницю після обіду, я сказав що ми домовилися на четвер, вони сказали що нічо не можуть зробити. Купив ще один білет на пятницю, приїхав, забрав забрав мишку (в магазині не перевірив її), як приїхав до дому, теж не провіряв її, вона стояла практично 1 місяць (я був у другому місті, не брав мишки з собою), сьогодні приїхав до дому, дістав мишку, і виявилося що на мишці не працює перемикач DPI та кнопки листання вперед та назад, та колесо прокрутке яке ремонтували, працює, але при натисканні на нього, воно залипає в середені, і само назад не вискакує...
    Таким чином я на дорогу потратив більше ніж вартує сама мишка, та щей до того мене просто "кинули" з цією мишкою...
    Я хотів дізнатися чи можна щось зробити у моїй ситуації?
    Мій номер: +380675821534 Михайло.
    Наперед дякую.
  • Misha Ivanyk Misha Ivanyk 27.07.2015 18:54
    Все, дуже дякую, питання вирішене)
Щоб залишити коментар, зареєструйтесь або авторизуйтесь.

Повідомити про помилку на сайті

Адреса сторінки:
Текс з помилкою:
Коментар:
Дякуємо!

Ваше повідомлення відправлено.